پست 18

MY DREAMS

پست 18

کاش ندونی          

            

  کاشکی چشمامو می بستم

کاشکی عاشقت نبودم

اما هستم

کاش ندونی بی قرارم

کاش اصلا دوست نداشتم

اما دارم

کاش ندونی که دلم واسه چشات پر میزنه

کاش ندونی که میاد هر روز بهت سر میزنه

کاشکی بارون غمت منو میبرد

کاش ندونی که نگاهم خیره مونده به نگاهت

کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت

کاشکی احساسمو عشقت دیگه میمرد

کاش گلاتو می سوزوندم

کاش میرفتم نمی موندم

اما موندم

کاش یکم بارون بگیره

کاش فراموشت کنم من

اما دیره


نظرات شما عزیزان:

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت2:45---20 فروردين 1391
آرزویـَــ م بـــود نگاهت هـر لحظـﮧ

اما از مـــن دور میشوے بـ ے آنڪﮧ بدانــے !

لعنتــ ے مَـ ن همــان عشقت بودمـ

یادتــ هســ ت؟

بهانـﮧ هایت را بـﮧ پاے ِ ڪودن بودنت میگذارمـ

دیگر حضور ِ مردانـﮧ اَت هم برایـَـ م باعث ِ شڪنجـﮧ است

شیریــ ن میزنـ م بـ ے آنڪﮧ پاے فرهادے در میـآن باشـد

داغ ِ نبودت را بـﮧ جان میخـرمـ

اما بـــرو...

بیخیال ِ تمام ِ خاطــره هایت شُـده امـ

از آن روزها هر چـﮧ مانــده سگـــ خور ِ وجودت !!

کاشکی بفهمه دوسش دارمپاسخ:خیلی سخته که تو داری عذاب میکشی و اون الان داره واسه خودش حال میکنه...:(


اناستازیا
ساعت16:20---17 فروردين 1391
سلام وبت خیلی جالبه و محشر هست

خوشم اومد من اومدم تو هم بازم بیا.
خوشحالم که پسندیدی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:38 ] [ MiSS SHELBY ] [ ]